Prekių pristatymas ir terminai

PREKIŲ PRISTATYMAS. Kada gausiu sakymą?

Kiekvienos prekės pristatymo laikas skirtingas, trunka nuo 1 ik 5d.d. Prie kiekvienos prekės nurodome pristatymo laiką. Tai gali būti 1-2d.d arba 3-5d.d.

Jeigu turite konkrečią datą iki kurios norite gauti prekę, tačiau abejojate ar gausite laiku, pasiskambinkite mums ir nedelsiant gausite atsakymą dėl tikslesnės pristatymo datos, įvertinus prekių srautus iš tiekėjų.

Kai matote prekės aprašyme nurodomas pristatymas per 1-2d.d, ir užsakymą apmokate iki tos dienos 12:00, su didele tikimybe gausite jį sekančią darbo dieną arba šeštadieni, jeigu pasirinkta pristatymo paslauga į LPexpress paštomatą.

Prekės atspalvis arba dizaino detalė gali skirtis nuo matomo nuotraukoje. Aprašyme nebūtinai yra paminėtos visos prekės savybės. Prekių likutis sandėlyje ir internetinėje parduotuvėje išimtinais atvejais gali nesutapti, todėl išlieka galimybė, kad pristatymo terminai gali skirtis nuo nurodytų užsakymo pateikimo metu ir / arba Jūsų užsakymo įvykdyti negalėsime arba įvykdysime tik jo dalį (tokiais atvejais, Pirkėjas yra nedelsiant apie tai informuojamas).

Kitos pristatymo taisyklės
Pirkėjas atlikdamas prekių užsakymą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą ir asmenį, priimsiantį pristatytą prekę. Tuo atveju, jei Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo negali priimti prekių ar pateikdamas užsakymą nurodo netinkamą adresą, Pirkėjas neturi teisės Pardavėjui reikšti jokių bet kokio pobūdžio pretenzijų, susijusių su minėtomis aplinkybėmis. Lietuvos Respublikos teritorijoje ar užsienyje Prekes pristato įgaliota kurjerių tarnyba kurią Pirkėjas pasirenka užsakymo pateikimo metu, jei Pardavėjas ir Pirkėjas nesusitaria kitaip. Užsakytų prekių pristatymo Pirkėjui išlaidas padengia Pirkėjas. Dėl Pirkėjo kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių kurjeris neturėjus galimybių pristatyti prekes, kurjeriai papildomai derina su Pirkėju tinkamą naują pristatymo datą ir laiką. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip vieną kartą. Klientui pirmą kartą nepriėmus prekių, jis turi teisę prekes atsiimti pats su kurjerio tarnyba suderintoje vietoje. Kitu atveju, Klientui du kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos Pardavėjui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl  nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Pirkėjui arba kitam asmeniui, turinčiam teisę priimti prekes, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Pirkėjas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Pirkėjas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.